Cytat

Zdravím. Vy, kteří mě neznáte, já jsem Ness, jsem 18letá milovnice knih a seriálu. Mezi mé oblíbené žánry patří mimo jiné – YA, fantasy a sci-fi. Přečtu prakticky cokoli, pokud mě zaujme děj.

RC: Diář

Kromě knih k našemu životu patří i plánování.  Celý život plánujeme.

Kam pojedeme? Co budeme jíst? Co si koupíme aby nám tolik a tolik zbylo? Co za domácí prace o víkendu musíme stihnout?
A škola? Co úkoly? Výlety?

Dneska si představíme naprostou novinku a bombu letošního i příštího roku!

Diář 2018 - 2019







Určitě jste si naprvní pohled všimli, že blog je sice ze Slovenska, ale hned na úvod bychom si mohli narovinu říct, že tyto diáře nevyrábí nějaká obří firma, ale pouze jedna slečna, která to má jako pouhý koníček.

Byla tak milá a zaslala diář s menším překvapením, o kterém si povíme později!

Jak jsem již zmiňovala, diář platí od roku 2018-2019, tudíž dva roky. Každý měsíc je elegantně oddělen. --- >





 Diáře jsou na speciální kroužkové vazbě, ze které jsou vyndat jak desky, tak papírová náplň vevnitř, pak stačí akorát dokoupit náplň a diář se dá používat dále, není zapotřebí kupovat nový!

Mezi náplně, které můžete vyndat či přidat patří například - měsíční finance,  měsíční rozpočet.




Pokud patříte k lidem, kteří dostanou určitý týdenní obnos peněz, například jako já v neděli a už ve středu se divíte, jakto že máte peníze už jen na zpáteční cestu domu, vždyť jste toho moc nekoupili ne?
Jen tohle, pak se líbilo tamto a tohle je ve slevě!
Ano, k takovým lidem patřím a určitě nejsem sama. K tomu se rozhodně hodí Měsíční výdaje!








Měsíční rozpočet je rozdělen do tří částí - příjmy, spoření, výdaje.

Opět, pokud patříte k lidem jako jsem já, určitě taky nemáte přehled o penězích. A nemluvím jen o výdajích, ale i o tom, co mi během peníze přibyde na účte díky práci, nebo narozeninám, svátku, chápete mě. Princip je stejný.
 Rozhodně chci vědět, kolik jsem za ten měsíc dostala a to, kolik uspořím ( pokud vůbec něco :D ) může být motivace, abych se snažila i v dalším měsíci!






Teď na řadu přichází dekorace nejen do diáře, ale i do sešitů, na obaly, prostě kamkoli vás napadne.
Součástí mého recenzního balíčků byly samozřejmě i samolepky i spony ve tvaru mašlí. Jednu z nich můžete zahlédnout dokonce i na diáři.

Samolepky jsou milé, pomohou vám v mnoha věcech.

Mezi dekorativní samolepky bych zařadila kromě jiného - diamanty, srdce, fajfky, panenky.

Pak tu ale máme, jak já říkám, připomínací samolepky - samolepky To Do, texty s domacími pracemi, obrázky s domácími pracemi.

Diář za ten měsíc co mám doma, používám na maximum. Nafotila jsem vám prázdné stránky, na ostatních už mám samozřejmě vše rozvrženo. Ale jak se znám.. Na něco jsem zapomněla.

Diář je designově krásný a pokud bude nějaký ohlas, diáře se začnou vyrábět i v češtine!

Diář hodnotím maximem bodů, což je 5*/5* a budu ráda, pokud projevíte zájem o diáře!




 Kde se dají diáře a doplňky sehnat? -> TADY


2 komentáře:

© Agata | WS | x x. Úpravy šablony Lucy Lillianne.