Cytat

Zdravím. Vy, kteří mě neznáte, já jsem Ness, jsem 18letá milovnice knih a seriálu. Mezi mé oblíbené žánry patří mimo jiné – YA, fantasy a sci-fi. Přečtu prakticky cokoli, pokud mě zaujme děj.

RC: Exorcismus mé nejlepší kamarádky

Autor: Grady Hendrix
Žánr: Beletrie
Počet stran: 392
Nakladatelství: Jota
Rok vydání: 2018

Něco o knize: 
Tohle přátelství musí projít doslova ďábelskou zkouškou.
Konec 80. let... Temné síly, o kterých nevíme, zda jsou skutečné, a proti nim stojící opravdové přátelství.
Přátelství Abby a Gretchen započalo v den oslavy Abbyiných desátých narozenin a v nerozlučném duchu vztahu, jaký mohou mít jen nejlepší kamarádky, pokračovalo až na střední školu. Abby a Gretchen sice nepocházely ze stejných poměrů, ale jejich zvláštní pouto a veliká vzájemná blízkost tím nikdy neutrpěly – vždy byly jedna druhé oporou, dokázaly se bláznivě bavit, vymýšlet ztřeštěnosti, chodit na dlouhé noční procházky či později jezdit na projížďky v Abbyině starém, rozvrzaném autě. Abby a Gretchen byly kamarádky na život a na smrt...


Až do oné osudné noci rok před maturitou, kdy se s Gretchen stalo něco podivného, si obě dívky myslely, že jejich přátelství nemůže nic ohrozit. Když se Gretchen ztratí v lese, zažívají Abby a další dvě spolužačky při jejím celonočním hledání muka – co když už ji nenajdou živou? Gretchen se nakonec objeví – trochu otřesená, ale na první pohled v pořádku. Něco se jí ale té noci stalo a Gretchen už není tou dívkou, co dřív, tedy... ne tak úplně.
Můj názor: 
Kniha začíná oslavou narozenin naší Abby, na kterou bohužel nepřijde nikdo, kromě Gretchen. Abby jí ze začátku neměla ráda, protože byla nová, pro okolní svět zkrátka divná. Ten den se ale jejich osudy střetly a dívky bez sebe už nedaly ani ránu. Abby přespávala u Gretchen, nebo Gren naopak u ní, každý den trávily spolu tlacháním o všem možném.
Po pár letech, když jsou dívky dospělejší a ke své partě, kdy byly jen ony dvě, přibraly další dvě svoje
kamarádky - Margaret a Glee. Jednoho dne se dívky rozhodnout že pojedou do chatky jedné z nich, kde stráví noc jen ony čtyry. Dívky vyzkouší drogy a dle následujích událostí toho budou litovat.
Dívky se jdou koupat do tamějšího jezírka, odkud už se Gretchen nevrátí. Abby, Margaret a Glee jsou strachy bez sebe, kde jejich čtvrtá kamarádka může být. Gretch se po nějaké době najde, ale od té chvíle se začnout dít tak podivné věci, že k tomu bude potřeba zavolat i posla Božího!
Knihy na toto téma, či hororové filmy mám opravdu ráda, poněvadž věřím, že něco takového mezi námi bude. Četla jsem různé články o posednutí démonem, kde oběť někdy přežila, někdy ne. Kniha mě zaujala už podle názvu, protože jsem věděla, že se kniha tímto témate bude zaobírat. 
Dříve jsem od Joty získala i Sestry Foxovy a tuto knihu jsem prostě musela mít. Přes léto jsem přečetla spousty knih, ale žádná mě tak nenadchla jako Exorcismus. Věřím že se k této knize zase brzo vrátím.
V knize nechybí napětí, ztráta, láska, přátelství a obětování. Tuto knihu by si měl přečíst opravdu každý, kdo věří nebo i nevěří na tyto záhadné bytosti. Kniha nebyla zklamáním.
Jediné co bych ale knize vyčetla, bylo to, že pravá akce začala až po stránce 100, do té doby se tam všechno okecávalo, řešilo jen přátelství, ale po stránce 100 si můžeme začít všímat zvláštního chování naší posedlé hrdinky.
Kromě tohoto malého bezvýznamného mínusu knize nemám co vyčíst.
Knize udělaji krásných 90%!
Knihu jsem dostala ve spolupráci s Jotou! -> zdeKnihu můžete nakoupit zde.


2 komentáře:

  1. Tuhle knihu prostě musím mít :-) Vypadá zajímavě nejen dějově, ale i obálkou.
    Pokud bys chtěla, můžeš navštívit můj blog http://zaostrenonaknihy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kniha sice měla pomalejší rozjezd, ale přesto stojí za přečtení.

      Vymazat

© Agata | WS | x x. Úpravy šablony Lucy Lillianne.