Cytat

Zdravím. Vy, kteří mě neznáte, já jsem Ness, jsem 18letá milovnice knih a seriálu. Mezi mé oblíbené žánry patří mimo jiné – YA, fantasy a sci-fi. Přečtu prakticky cokoli, pokud mě zaujme děj.

RC: Miluji tě, nenávidím tě

Po delší pauze Vám chci dneska představit pecku z nakladatelství Jota, kterou si musíte nutně přečíst!

Autor: Christina Lauren
Nakladatelství: Jota
Počet stran: 376
Rok vydání: 2018

Anotace:
Carter a Evie se seznámí na trapném halloweenském večírku a okamžitě si padnou do oka. Ani fakt, že oba pracují na vysokých pozicích konkurenčních hollywoodských společností, nijak nezmenší jejich vzájemnou fyzickou přitažlivost.
Když se ale jejich agentury sloučí a na dané pracovní pozici může zůstat jen jeden z nich, vše jde okamžitě stranou. To, co mohl být nádherný romantický vztah, se rychle promění ve válku bez pravidel.
Může se Carter přestat snažit zalíbit se všem a prohlédnout hru své šéfové? Může Evie zkrotit svou soutěživou povahu, aby mohla konečně zjistit, co od života doopravdy chce? Mohou tito zamilovaní nepřátelé skončit jako šťastný pár, nebo to celé skončí katastrofou a minimálně jedním zlomeným srdcem?



O této knize se v zahraničí hodně diskutovalo, hodně lidí na ni mělo pozitivní názor a někdo negativní, protože četli jiné autorčini knihy a tahle jim úplně nesedla. Když autorka byla naposled v Praze, hodně se na této akci o knize diskutovalo. Všichni mi dají z pravdu, že tato kniha je jiná než jiná autorčina díla.


Mezi hlavními hrdiny to jiskří, a protože se z nich stali rivalové v práci, začnou si dělat řadu naschválů. Tento fakt jistě osvěžil celý příběh a já se u jejich skečů často nasmála. Na druhou stranu mi to ale celé chvilkami působilo tak nějak nuceně. Z hlavních hrdinů jsem necítila takovou chemii a  lásku jako v předešlých románech.

Příběh je postavený do filmového průmyslu LA, což není typické pro ženské romány. Toto prostředí bylo zajímavé a určitě se dalo daleko více rozebrat, ovšem to by kniha musela mít daleko více stran.
Carter a Evie se poznají, zalíbí se sobě a než se stačí pořádně sblížit, stanou se nepřáteli v jedné firmě. Evie je ve své branži známá a zkušená na rozdíl od nováčka v oboru Cartera. 

Jenže Evie je žena a i v tomto oboru stále platí, že muži jsou lepší než ženy. Oba tedy vědí, že pokud chtějí v branži uspět, budou muset odložit city stranou. Jenže čím více se snaží jeden druhého zbavit, tím více do lásky zabředávají.

Hlavní hrdinka je milá až roztomilá. Sice vymýšlela pastičky na Cartera, ale jinak to byla hodná holka, která Carterovi také pomáhala. Bavilo mě poznávat její svět a zároveň jsem jí fandila, aby to nandala svému nesnesitelnému šéfovi.

Příběh je vyprávěný z pohledů obou hrdinů, kdy se ve vyprávění poctivě střídají po kapitolách. Příběh tedy sledujeme v ich-formě a v přítomném čase. Kniha je nesmírně oddechová, takže ji budete mít dost brzy přečtenou.

Závěr mi přišel trochu unáhlený a vše se moc rychle a snadno vyřešilo. Líbí se mi, že autorky nepíší stále to stejné ale vymýšlejí i nové způsoby a příběhy
Knihu mohu doporučit jako ideální letní čtení nebo všem, kteří mají rádi vtipné a romantické příběhy, kdy hlavní hrdinové nejsou žádní ňoumové ale umí si udělat ze sebe legraci. A samozřejmě knihu doporučuji fanouškům erotických romancí Christiny Lauren.


Žádné komentáře:

Okomentovat

© Agata | WS | x x. Úpravy šablony Lucy Lillianne.