Cytat

Zdravím. Vy, kteří mě neznáte, já jsem Ness, jsem 18letá milovnice knih a seriálu. Mezi mé oblíbené žánry patří mimo jiné – YA, fantasy a sci-fi. Přečtu prakticky cokoli, pokud mě zaujme děj.

RC: KING

Autor: T. M. Frazier
Počet stran: 264
Rok vydání: 2018
Nakladatelství: Ocelot

Anotace:
Brantley King. Zuřivý, vášnivý a odhodlaný. Vyrůstal v nelítostném světě a vždy žil na hraně zákona. Dnes je umělecký tatér, ale také kariérní kriminálník a drsný alfa samec, který byl právě propuštěn z vězení.
Doe. Naprostý protiklad. Její vlastní minulost je jí záhadou. Poté, co se probudí v popelnici celá potřísněná krví, není schopná vybavit si jedinou vzpomínku na to, kým je a odkud pochází.
Náhodou se potkají na párty, kterou pro Kinga uspořádá jeho kamarád Preppy jako oslavu Kingova propuštění z vězení. A oběma toto setkání změní život.


Jak začít.. Kniha měla pomalejší začátek, hned po pár stránkách mě ale bavit začala. Byla mi zaslána na recenzi a už v té době jsem viděla různé recenze na instagramu, kde byla hrozně vychvalovaná. Po pár slovech a stránkách jsem pochopila proč. Kniha byla chválená a já všem jejím čtenářům a kladným recenzím dávám zapravdu.

Kniha začíná tak, že je King propuštěn z vězení a jeden by si řekl že se změní od doby co ho zatkli. Právě naopak. Do jeho života se vrací drogy, sex a zbraně. Čeká ho jedna povinnost. Bylo mu ukradeno co je jeho a on bohužel nemá dostatek peněz aby to dostal zpět.

Doe je mladá dívka a její jméno je odvozeno od Jane Doe. Doe si bohužel nic nepamatuje. Doe dokonce není její pravé jméno. Neví zda má rodinu, přátele či přítele, jednoho dne poznala holku, se kterou šla na párty hledat motorkáře, který se o ní měl postarat.

Všem asi dojde kde nakonec skončila. U našeho Kinga, kterého později Doeina kamarádka okrade a King zajme Doe, aby mu splatila jakýsi dluh.

Později ji ale pustí a pak si to zase rozmyslí a opět ji unese...

A co se stane po jejím návratu k němu? Získá King to, co potřebuje?

Tohle byla moje první kniha, která byla zaměřená na drogy a násilí, přitom na Wattpadu čtu o mafiánech v jednom kuse.
Celkem jsem se bála, jestli autorka popíše to násilí jak má, ale musí se jí nechat.. zvládla to na jedničku.

King je chladný a je to král zvířat.
Doe je nebojácná, statečná a postava, do které se vžijete.
Preppy (Kingův přítel) je osoba, díky které tu slzu uroníte.

Končí to naprosto nečekaně a šokovaně a já se díku tomu zakončení nemohu dočkat dalšího dílu, který musí být co nejdříve přeložen a v našem českém knihkupectví. Bez pokračování nebudete chtít žít.

Kniha ode mě získává neuvěřitelných 100%

Za knihu děkuji Megaknihy
Knihu lze zakoupit zde

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Agata | WS | x x. Úpravy šablony Lucy Lillianne.