Cytat

Zdravím. Vy, kteří mě neznáte, já jsem Ness, jsem 18letá milovnice knih a seriálu. Mezi mé oblíbené žánry patří mimo jiné – YA, fantasy a sci-fi. Přečtu prakticky cokoli, pokud mě zaujme děj.

RC: Dcery světla a temnoty: Labyritn osudu


Autor: Lenka Dostálová
Rok vydání: 2017
Počet stran: 320
Nakladatelství: Fragment


Anotace:
Lea už ví, že její nitro ovládá temnota. Za pomoci své sestry Sáry a strážce Lukáše se s ní snaží bojovat. Když jsou ale Sára s Lukášem vysláni na misi na znovu objevený Salemon, zůstává na to sama. Útočiště nachází u tajemného mladíka, který má za úkol ji hlídat. Přesto se ale stále propadá hlouběji do temnoty a mění se. Když se však ukáže, že Silkon chce její sestru přinutit, aby se přidala k Temným, Lea se mu postaví a nakrátko získá zpět své staré já. Spolu se Sárou se vydávají do jeskynního bludiště, kde na Leu čeká nelehká zkouška. Pokud obstojí, má šanci temnotu ve svém srdci spoutat…


Jako u prvního dílu, tento jsem dostala opět k recenzi, z což mnohokrát děkuji autorce.
Labyrint osudu je pokračováním série Dcery světla a temnoty.

Musíš si nejdřív najít vlastní cestu. Teprve potom můžeš pátrat v minulosti.

Opět máme možnost přihlížet na osudy Ley a Sáry, které se opět dostanou do pořádné šlamastyky. V tomto díle nám dokonce autorka dala možnost nahlédnout do jejich minulosti a vysvětlila zároveň nějaké nesrovnalosti z prvního dílu – Jmenování.

Přála si, aby se všechno mohlo vrátit zpátky. Zpátky do starých kolejí, kdy jim magie nestála v cestě.

Není žádným tajemstvím, že Sára je čarodějka a Lea démonka, ale objevují se zde i nové postavy, které dokáží pořádně zamíchat kartami.
V Lee stále roste strach z jejího Jmenování a její už předem určené budoucnosti.

Ale budeme upřímní. Leu jsem v tomhle díle naprosto nesnášela, je to obyčejná namyšlená dívka, která všechno ví a všechno zná. 

Jí v jedné chvíli hrozí smrtelné nebezpečí a ona si z útočníka dělá srandu. U jejích scén jsem opravdu začala soptit. Lea je mi nesympatická už od prvního dílu, ale tady.. Tady to překonalo všechny meze.

Doufám tedy, že se Lea v dalším pokračování vzpamatuje a bude normálně ssmýšlející mladou 
dívkou.
Pokud jste ale četli autorčinu druhou sérii – Projekt Alfa – a líbila se, tohle je rozhodně něco pro Vás.
Tohle přinesl před chvílí sluneční posel. Měl podobu lilivujského draka.

Dokonce se po takové době dočkáme i romantické dějové linky, která je do příběhu nenásilně zasazená. Obvykle mi ty násilné románky vadí, ale u téhle série bych za to byla opravdu ráda.
Kniha ale opět měla otevřený konec a mě kvůli tomu krvácí srdce. 

První polovina knihy se bohužel pomalu vlekla, ale polovina druhá mě rozproudila a já hltala každé 3. slovo a najednou poslední věta a já byla v šoku. Protože mi došlo, že 3. díl doma nemám a že si na něj budu muset čekat..

Díky Lence jsem dala šanci českým autorům a jsem za to velmi ráda, protože někteří opravdu sahají na příčky zahraničních.

Knihu hodnotím 85%

Lenka Dostálová

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Agata | WS | x x. Úpravy šablony Lucy Lillianne.